tisdag 10 april 2012

Väntan, shopping & VAB

Åh, va tråkigt det är att behöva vänta på min iPhone då. När jag äntligen fått tummen ur och bestämt mig för att skaffa en så ska det vara så lång leveranstid att det hinner börja växa mossa på mig innan den behagar dyka upp.
Kollade idag hur länge jag måste beräkna behöva vänta...2 veckor till, blev svaret. TVÅ VECKOR!!! Åhhh, så irriterande. Men den som väntar på något gott...

Tröstade mig själv genom lite nätshopping till mig och L. Tuff luvjacka, pyjamas och lite annat smått och gott till L. En skjorta till mig och ett par linnebrallor. Får se vad jag kan pressa ner min stora mage i för något :)

Sen avslutar vi med lite fler sjukdomar. Vet snart inte vad jag ska skriva. Om jag nu ska göra det alls. Idag och imorgon kommer min man vara hemma från jobbet (då han själv inte är frisk ännu) Men hans plan är att kunna gå tillbaka till jobbet på torsdag vilket innebär att jag måste vara hemma med L. Det skulle väl vara något mirakulöst som händer om hon skulle hinna bli frisk under natten och pigg imorgon för att sen kunna gå till dagis på torsdag. Det är omöjligt. Så det är bara att ställa sig in på att vara hemma....igen. Tänk....inte en enda full lön har jag fått sen jag började på mitt nya jobb. Så tråkigt. Och inte minst för L som ska behöva vara sjuk hela tiden. Usch! va bitter jag blir.

Men nu blir det häng i soffan med mannen min <3

/Mamaträning, letar roliga iPhone skal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar