söndag 9 december 2012

2a advent

Mormor & morfar har precis lämnat huset. Det blev glögg, saffransbullar och pepparkakor tills det sprutade ur öronen på oss :)

Leilar saffransbullar slår allt! De är verkligen underbart goda! Mamma och jag satt och spånade på nya idéer om hur man kan använda receptet vidare när det INTE är juletider. Oh, så spännande att få börja baka med hjälp av våra nya tankar.

De senaste dagarna har gått i kaosets tecken. För att på ren och skär svenska beskriva det bäst säger jag bara "fy fan".
Både jag och min man dippade ner oss för ett par dagar sen. Men bara för ett dygn ungefär. Nu har vi rest oss igen och konstaterar återigen att ingenting rubbar oss. Planen är fortfarande ett faktum och vi håller fast vid den.
Det ska bli så roligt när jag under den kommande veckan ska kunna kläcka ur mig vad som händer. Plus att ni kommer att förstå ALLT. Just det, ni läste rätt...under denna veckan kommer jag att släppa bomben!!!!! Och denna gången säger jag det inte bara. Denna gången är det SANT! :)

Nu ska vi kolla "Filip & Fredrik" och jag ska få härlig kli på fötterna!!!

/Mama, lever i ett kaos - men ack så bra det kommer bli när kaoset lagt sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar