måndag 24 december 2012

God Jul!

Då var dagen D här!
Vi ska snart äta god frukost med gröt och skinka. Jag och Liten sitter i soffan för att "vakna till". Lillebror sover. Pappan har precis gått och lagt sig.

Jag och barnen beger oss mot mormor och morfar under förmiddagen när vi börjat bli klara. Mannen kommer efter när sovit klart.

Liten är så söt där hon sitter - oförstående om vad som ska hända. Hennes största förundran är att hon ska ge den här omtalade Tomten sina nappar (vi dår väl se hur det blir med den saken)

Annars tror jag hon kommer bli väldigt glad över vad Tomten kommer att ha med sig till henne - för att inte tala om hur lycklig Lillebror kommer bli ;)

Nu önskar jag mina bloggvänner en riktigt God Jul! Hoppas ni alla får vara friska och vara tillsammans med någon/några som håller er kär. God mat, värme och kärlek, kanske en och annan klapp...och vi är i mål!

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar