onsdag 5 december 2012

Träning & träningsvärk

...och ett samtal senare :)

Här sitter jag nedslagen i soffan och försöker hänga med i allt som händer. Det väntade samtalet kom igår och bollen är i rullning. Vi är förvirrade, förväntansfulla och glada!

Träningsvärk från HELL har jag också. Bra och nyttig värk men lite fundersam är jag allt hur jag ska kunna leda mitt eget pass ikväll. Vore ju inte alltför bra om jag inte ens kan ta mig upp på brädan ;)

Som sagt! Ikväll väntar mitt pass! Lika roligt som vanligt. Lite ny musik, lite nya steg. Tjohoo!

Men först fortsätter vi med projektet i huset. Både idag och imorgon fm får vi ligga i för imorgon är första dagen på ett nytt främmande kapitel i vårt liv! ;)

/Mama, känner sig löjligt hemlig men det är inte av egen vilja hon gör detta. Det är påtvingat. Men inom kort kommer allt kunna "presenteras"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar