måndag 31 december 2012

BAAAAAMMMMM....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gott folk. Kära läsare. Bloggföljare. Äntligen ska jag få kläcka ur mig detta.

Vår stora nyhet. En läskig nyhet. Men ack så spännande...

Fler av er har trott att vi väntar ett till barn. Jag säger bara OMG!!!!! Vad tror ni om mig??? :) NEJ, vi ska INTE ha ett till barn...någonsin!!!

Vi som slitit, genomlidit och gjort vårt hus så fint. Väljer nu att sälja det.
Och går det som vi planerat med husförsäljning och jobb så flyttar vi härifrån i mars! Och det är inte riktigt så att vi flyttar till nästa kvarter utan vi kommer flytta nästan 50mil härifrån.

En stor grej alltså. Vi har stora planer. Och ska vi någonsin kunna förverkliga våra drömmar så måste vi börja nu. Barnen kommer inte minnas detta och vännerna de kommer få, får de gå i förskolan tillsammans med. För hade vi väntat tills barnen blir större hade det kanske blivit svårare att komma in i klasser/grupper.

Mannen har lite olika jobb på gång. Och JAG har ju inget jobb och ska dessutom vara hemma över ett år till med Lillebror. Så än finns tid att hitta jobb. Samtidigt ytterligare en passande anledning att flytta nu när vi inte är TVÅ som måste ha jobb samtidigt.

Vi har fått en helt nybyggd lägenhet. Vi kommer alltså bli de första som bor där. Till och med fick vi välja vilken våning vi ville bo. Takterrass, balkong eller uteplats. Vi valde uteplats!

Så mycket kan jag säga att vi kommer att bo vid havet!!! Inte fy skam ;)

Och med det, kära vänner, önskar vi nu er ett riktigt gott slut på 2012 och ett fantastiskt 2013!

GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar