måndag 10 december 2012

Julklappsbestyr!

...eller bestyr och bestyr. Vissa klappar är inköpta andra finns med på "kommande köp" lappen :) Känns himla bra att allt är planerat och klart. Så man slipper det där med att gå hylla upp och hylla ner för att hitta nåt bra!

Men sen var det ju detta med klappen till MIG!!!! Jag vill HAAAA också. Men vi har sagt att vi inte ska ge varandra klappar i år. Men jag ÅNGRAR MIG!!!!! Jag VILL ha julklapp...och inte vilken klapp som helst...vill ha ett Sabo armband. Ett sånt man kan hänga berlock på - så fint!                                              

Ögonen gåt i kors och jag har svårt att se skärmen. Dags att nanna kudden...

/Mama, ser fram emot morgondagens babysång!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag köpte ju det till Fanny när vi var och handlade... du får hinta lite fint till D om det ;-) Kram J

    SvaraRadera
  2. JAAA, Jenny! Det var ju när vi sågs som jag fick mersmak :) Och när jag fått för mig något så är jag som en grinig gammal pensionär...jag blir seg som sirap och kan inte sluta tänka på det :) Så nu jäklar ska jag kriga för detta armband *haha*

    Kram gumman!

    SvaraRadera