tisdag 25 december 2012

Härliga dagar

Varje år samma sak. Stress stress innan jul, innan 24 december. Väl när dopparedagen är ett faktum får jag ett adrenalinpåslag för att sen övergå till nån form av avslagen burkcola.

När sen 25e kommer lägger sig ett lugn över mig och min aura tar form . Medvetandet börjar klarna. Det är gott att se på TV. En del bra filmer brukar sändas i juletider också. Lugn.

Just så är det nu. Lugn. Lite ensamt "lugn" dock men ändå. Tråkigt. Men det är lugnt.

Jag försöker passa på att njuta. Den här tiden är så kort. Tiden fram till nyår. Men än är det några dagar kvar och planer har vi allt!

Barnen sover och idag har jag syndat alldeles för mycket onyttigheter - INTE bra. En till onyttigdag imorgon sen tillbaka till den slanka linjen igen ;)

/Mama, har världen sötaste prinsessa sovandes i knät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar