måndag 17 december 2012

Stress, stress

Jag som bestämt att vara ute i god tid i år. Skulle vara färdig med ALLT låååångt innan jag ens hann tänka stress. HA!...skrattar jag mig själv i ansiktet. Det går åt skogen.
"Mycket" är bara förnamnet. Och kanske...kanske det beror på att jag gick och bokade in ett dop dan före Dan! ;) Bara en tanke.

Men nu så har jag varit iväg och fixat Litens alla julklappar idag. Allt är inhandlat inför dopet. Nu är det bara beställning av tårta och bakande av saffransbullar kvar.

Lillebror, dessvärre, har dock inte fått något ännu. På ett sätt känns det onödigt att ge honom julklappar när han inte förstår något. Skulle kanske vara bättre att köpa sånt som han MÅSTE ha. Som en bilstol och kläder. Men hur kul är det!?
Något måste han ju få av Tomten också!!!

Får försöka fixa det imorgon. Men den dagen kommer att bli trång som den är. BVC, jobb, ärenden och träning.
Pjuh!
Om bara dagen kunde ha fler timmar, va tacksam jag vore.

Dags att göra "att göra" lista inför morgondagen. Annars kommer hälften vara glömt.

/Mama, tänker vidare på detta med hur man skulle kunna lösa så dagen får fler timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar