lördag 15 december 2012

Njuter

Sitter i köket och avnjuter morgonens första kaffe...tillsammans med dagens första proteindrink.

Tänker på gårdagens härliga kväll med finaste kollegor två. -14grader ute, men +38grader i poolen vi badade i. Mössa på huvudet och cider i handen sen en massa tjatter! Livskvalitet när den är som bäst. Åh, vad jag behövde den kvällen igår. Känner mig laddad i dag. Nytänd och full av energi - trots att jag kom i säng vid 01 inatt och upp 5 imorse :)

Snart kommer en blivande brud hit som jag ska provsminka! Hon gifter sig på självaste nyårsdagen och jag har fått äran att sminka henne på den stora dagen. Det ska bli så spännande att se var vi kommer hamna bland färger och former!

Bästa "grannarna" kommer också och hjälper mig med barnen under tiden vi sminkar. Sen väntar våffellunch!

/Mama, har en skön känsla i kroppen att detta kommer bli en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar