torsdag 13 december 2012

Ugglekakor & "medvind"

Nu har jag bakat omgång 2 av fikat till Lillebrors dop. Ugglekakor!!!


Och hur söta är de inte!

Dock blev det 4st som blev lite "brända"...eller i alla fall lite brunare än de andra. Nu funderar jag på att ta bort dem så ingen möjligtvis anser det stötande att jag kommer med "för bruna" kakor ;) Jag ska fundera lite till. Så länge kan ni väl också fundera och tala gärna om vad ni tycker!

Det gäller speciellt den lilla rackaren på toppen!


Nog med problem, tycker jag! Därför går vi över till något roligare. Ett samtal. Jepp, ytterligare ett samtal. Och jäklar vilken nytändning vår glöd fick!!! Tjohoo! Nu väntar vi ivrigt in januari och hoppas det ska gå fort dit. Skynda, skynda....det är medvind nu. Vinden har vänt!

/Mama, har haft dopmöte med en fantastisk härlig präst idag. Ljuvligt!

1 kommentar:

  1. Fantastiskt söta små ugglor du fått till... va duktig du är! Kram J

    SvaraRadera