onsdag 5 december 2012

Tur(?) & träning

Hallå eller!

Idag hade jag en dialog med en person. Den löd som följer:

Hon: Jag såg din man igår kväll när han jobbade.

Jag: ok!

Hon: Det är en riktigt snygg man du fått tag på. Vilken tur du har!!!

Jag: Jasså, jaha, ja han är fin. Men jag tycker nog han också haft en jävla tur som fått sig en sån nice fru!!!

Hon: JAAA!!! Haha! Så klart!

Fan va irriterad jag blev. "vilken tur jag har"??? "fått tag på"??? Låter ungefär som jag hittat honom i nån postorderkatalog och sedan beställt. Han är väl förmodligen lika delaktig i vårt äktenskap som jag - får vi hoppas ;) Haha!

Ja ni! Mycket ska man höra...

Nu har jag varit iväg och kört dagens träningspass - i en helt ny och fräsch sal!!! Jag har sagt det förut...det är så himla kul!!! Och vilken härlig sal sen!
Nu är jag trött i kroppen. Gårdagens träningsvärk blir alltmer påtaglig och jag blev väldigt stel efter stepen idag. Så här sitter jag nu - nästintill orörlig! Härlig värk den där träningsvärken :)

Nu måste jag bara leta mig fram till kudden. Tidig morgon väntar imorgon. En STOR dag!!!

/Mama, känner sig pirrig men nyfiken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar