fredag 23 mars 2012

FREDAG!!!!!

Vad jag har längtat efter denna helg! Jag behöööööver den så mycket! Vi har så mycket inplanerat så den kommer dundra förbi alltför fort och snart sitter jag här och skriver "söndag" igen.

Glädjedödar´n ;)

Nu kör vi på Fredag!!!!

Först blir det jobb några timmar i vanlig ordning. Jag ska iväg på ett studiebesök under förmiddagen. Och jag har anmält mig att köra - varför jag nu gjorde det. Men man vill ju inte verka snål på något sätt.

Ikväll ska vi ha de mysigt, grilla och dricka vin! Jepp, jag ska dricka vin ikväll!!! :)
Imorgon bär det av för shopping och inhandling av div. renoveringsprylar. Liten ska få vara och leka hos mormor och morfar under tiden. Tror inte hon kommer uppskatta alla affärer.
Dessutom behöver jag och min man lite tid för oss själv. Och jag ska passa på att njuta varje sekund. Pappan har nämligen blivit den största idolen i Litens liv och dessutom The Love Of Her Life. Så jag får inte komma i närheten av min man när Liten ser. Krokodiltårar och hysteri står på tapeten då *suck*
Så inga pussar och kramar här inte ;)

Men nu jobb!

Hur ser er helg ut!?

/Mamaträning, ska självklart inte dricka något annat vin är alkoholfritt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar