tisdag 13 mars 2012

Tjockmage & Promenad

Nu sitter jag här påklädd, likt en stoppad korv. Mammakjolen satt inte alls skönt idag. Den trycker på underifrån och bebisen verkar inte vara en stark support till plagget. Sprattel, sprattel!
Jaha ja, bara att inse att den "vackra" gravidtiden är över. Nu börjar man svälla och lägga på sig det sista. Inte alls skoj.

I eftermiddag blir det promenad med HELA familjen...det vill säga inklusive stödbälte och stavar :) Åh, vad jag längtar. Ska skynda mig att jobba så jag kommer hem fort.
Att vakna och det redan är 6 grader varmt ute gör att jag än mindre känner för att lämna mina älskade idag. Men som sagt, jag ska skynda mig så jag kommer hem snart.

Nu väntar arbetet och många "behöver mig" idag. Alltid något!

/Mamaträning, funderar på när magen egentligen blev så här stor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar