tisdag 27 mars 2012

När ska bebisen lägga sig tillrätta?

Jag förstår att det är för tidigt att börja oroa sig för detta nu men tyvärr kan jag inte låta bli.
Bebisen ligger med fötterna nedåt. Jag håller ständigt på att kissa på mig när den lilla krabaten sparkar. Nu har jag börjat förbereda både mig själv och min man på att kanske inte bebisen tänker vända på sig alls!!! Det är ju en skräck i sig.
Det är ju lite mer än 10v. kvar så än hinner h@n vända på sig många gånger (sägs det) Men det spelar ingen roll. Jag känner oro ändå. I helgen försäkrade jag min man om att jag kommer totalvägra att föda i säte om det skulle bli aktuellt. Då får det bli snitt - vad de än säger. Säte kommer jag vägra. Min man var helt på min sida och sa att det är helt upp till mig att bestämma. Så jag kommer INTE att lyssna på någon som säger något annat.
Liten låg vänd, klar och fixerad redan i v.26, det är nog därför jag förväntar mig att detta ska gå lika smidigt.

Som om jag inte hade något annat att tänka på och oroa mig för så kan jag ju alltid tänka på det här ;o)

/Mamaträning, googlar vidare på "sätesbjudning"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar