måndag 19 mars 2012

Jaha ja...vi har blivit med...

...en massa jäkla kanaler!!!!!!! :)
Vi som jobbar heltid båda två. Har en liten skorpa och ett syskon på väg. Hinner knappt med varandra utan planering....idag blev det bestämt. En himlans många nya TV-kanaler kommer att flytta in till oss inom kort. Ett erbjudande dök upp som vi inte kunde motstå och nu står vi här....med galet många kanaler. Det blir till att skaffa en lite extra kablar så vi alla 3 kan ha varsin TV framöver. Jippi! för 2000-talet och dess medgång :)

Idag har det varit en lång och motsträvig arbetsdag. Jag känner mig besviken från förra veckans händelse fortfarande och besvikelsen ligger fortfarande som en börda på mina axlar.
Nu är måndagen gjord och veckan är i rullning. Längtar enormt mycket till på onsdag när jag ska få bli ompysslad i frisörstolen under några timmar!

Något annat som hänt som jag glömt berättat är att vi tagit upp kampen i renoveringen på huset igen! Det är riktigt roligt och vi har fått ny energi och nya idéer. Nästan hela taket i hall och korridor var färdigmålat när jag kom hem från jobbet idag. Vilken man jag har!!! <3

Nu ska jag sova. Viktigt möte jag ska hålla i imorgon det första jag gör.

God Natt!

/Mamaträning, hoppas kunna sova trots sparkande och vild bebis i magen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar