tisdag 20 mars 2012

Hjälp! Jag spricker!!!

Aj, aj, aj...vad ont magen gör idag. Ingen bra dag alls. Minns inte alls att jag kände så här med L. Men mellan varven så gör magen riktigt ont. Som om den skulle spricka. Och ändå är den inte speciellt stor. Känner någon igen sig i det här?
Kan ju tänka mig att det är någon form av växtvärk men jag kan i alla fall inte minnas att det kändes så här. Stramar, spänner och trycker är vad jag minns men INTE värk!

Gnäll, gnäll!

Imorgon väntar min efterlängtade dag i frisörstolen. Det ska bli så härligt och jag ser så fram emot det. Kommer åka direkt från jobbet så jag hoppas dagen kommer gå FORT!

Till helgen hoppas jag vi kan ta oss iväg och fixa lite inköp till renoveringen. Det beror på barnvakt till L. Tänker inte utsätta henne för löningshysterin som garanterat kommer råda.

Vi får vänta och se.

Nu ska jag äta lite yoghurt sen krypa ner i sängen och ligga där resten av kvällen. Härligt med TV i sovrummet!

/Mamaträning, blir för tillfället misshandlad av lilla bebisen i magen :) Sparkad med en riktigt högerfot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar