lördag 17 mars 2012

Idag flyr vi & mer shopping till lillgarderoben

Idag ska jag och Liten "fly" till grannbyn. Behöver mina nära och kära omkring mig. Natten har varit hemsk. L, stackarn, har en besvärlig förkylning som nu övergått till hosta. Hon hostar och hostar och får inte alls sova ifred (och ingen annan heller) Sen vaknade hon 5:00 och tyckte det var dags att gå upp (vilket aldrig händer) Hon är annars väldigt duktig att sova på morgonen. Men inte idag, tydligen.
Bara att kliva upp.

Vi ska som sagt åka till grannbyn och hämta ett par vårkängor som L fått levererat dit

Sötingar från Moomin






                                                           










Hoppas verkligen de kommer att passa och att hon tycker om dem!!!

Till lite senare i vår kommer dess sköningar få flytta in i garderoben...

Pippi för hela slanten!

Ny rygga var det också dags för. Kommer med posten om några dagar. Perfekt att packa dagispackningen i. Är väldigt trött på kassar och påsar som ska fram och tillbaka varje dag.

Skip hop Zoo

Nähä! Nu blir det till att kliva upp och börja med frukost. Vår dag har varit igång länge så det börjar väl bli dags för det nu.
Sen ska vi kila förbi HM innan vi drar vidare. Jag måste inhandla mig ett par klänningar och kjolar. Till er gravida där ute måste jag rekommendera HM:s Basic serie - om man inte är så sugen på mammakläder. Det går skitbra att ha dem plus att det är "vanliga" kläder så man kan ha dem efteråt också. Kalas det!

Sen ställde jag mig på vågen här om dagen och såg att jag gått upp 2kg och vi går in i v.27 idag! DET känns bra ska ni veta. Men jag är bra tjock - det är inte det. Anledningen är ju att jag gick ner så mycket i början för jag var så sjuk. Men jag klagar inte. Är tacksam så länge det varar. För det är nu det kommer att gå fort med kg. 

Words!

Frukost var det!

/Mamaträning, erkänner sin cravings...MJÖLK! Igår natt var jag uppe vid 01:30 och drack två stora glas :)


                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar