torsdag 15 mars 2012

Kvällspromenad med bälte och vagn

Jag och Liten tog oss en promenad ikväll. Jag bältade fast fogarna och hade vagnen som stöd...men tyvärr verkar det inte som om detta kommer att vara ett självklart motionsalternativ. Det gör väldigt ont. Bebisen i magen blir galen och vild över att 1-rumaren trycks ihop ytterligare av ett bälte :o)

Bara att inse att motion inte kommer att vara en möjlighet resten av tiden.

Insåg också plötsligt att vi hamnat i v. 26...och jag som hela tiden säger att knappt halva tiden är gången :) Snacka om att förtränga.

Hur som helst så var min och Litens promenad härlig! Tänk att få trilla iväg på en promenad i ljuset och ändå är klockan redan 18:00. Åh, vad jag njuter av det här tiden!
Verkar också som om att L förkylning blir allt bättre ju mer vi är ute.

Imorgon får hon spendera sin dag tillsammans med pappa medan jag kilar iväg och jobbar. Sen är det hon och jag hela helgen - igen. Pappa/man jobbar :(

/Mamaträning, önskar sig en kateter då detta ständiga kissande tar dö på henne snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar