onsdag 14 mars 2012

Världens bästa syster!

Jag fattar inte vad jag gjort som fått världens bästa syster. Kan inte tacka henne tillräckligt mycket. Hon är bara världens snällaste.

Imorse kom hon hit till oss och tog hand om Liten (VAB:a) då både jag och min man var tvungna att åka till jobbet. L är så förkyld och det hade inte varit rätt att tvinga iväg henne till dagis. Fallet kändes hopplöst då både jag och min man hade viktiga möten att gå på. Jag var ändå förberedd på att det var jag som skulle stanna hemma då mannens situation mer handlande om lagar och regler än vad mitt möte hade.

Finaste syster min kom då och hjälpte oss! <3 Jag hade dock bara mötet under förmiddagen och kunde VAB:a från lunch. När jag kom hem hade jag ett städat hem. En ny duk på mitt vardagsrumsbord (som de varit och köpt) dessutom stod en nygräddad tacopaj på spisen till middag. Helt otroligt! Jag var i chock! Lyx! Hur i helsike ska jag  kunna komma i närheten av att "ge tillbaka" samma sak till henne. Tror fortfarande inte hon förstår vidden i vad hon gjort för oss idag och vilken enorm hjälp hon gett oss.

Tack snälla, fina syster!

/Mamaträning, är stolt över att få vara syster till sin syster <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar