lördag 10 mars 2012

Liten & jag på utflykt tillsammans...

...med min kollega!

Det ska bli himla mysigt!
Vi ska iväg till grannbyn (jepp, här pratar vi byar istället för städer)
Jag blev tillfrågad igår om att "fånga dagen" idag och om jag ville göra det tillsammans med kollegan. Och självklart vill jag det! Mannen ska sova idag så jag och L behöver komma hemifrån.

Så första ska vi köpa bröd från något bageri som ska vara minimalt men brödet ska vara väldigt gott. Sen ska vi luncha/fika på ett gammalt hederligt konditori :)

Känns som om detta kommer bli en skön dag.

Liten och jag ligger fortfarande i sängen och "monnar" oss. Hur  underbart är det inte med helg! L har kissat på pottan, fått en torr blöja och ätit välling.
Snart ska vi koka ägg och fixa frukost till mannen/pappan kommer hem från jobbet.

/Mamaträning, önskar sig fler dagar som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar