lördag 25 augusti 2012

Brännboll & LCHFkaka

Sitter i bilen på väg till den årliga brännbollstuneringen som idag går av stapeln. Mannen är en hejare på brännboll - iof är han en mästare på allt som har med boll att göra :)

Jag är däremot inte lika entusiastisk. Träffar sällan bollen, springer sämre än de som saknar ben och timar dåligt så jag ofta blir bränd :) Hur som helst. Kul har jag!

Men i år får jag hoppa över att vara med och springa. Vågar inte mig på några ruscher i blött gräs med mina instabila fogar. Som gjort för jag ska ramla och dra sönder något.

Med mig i fikakorgen har jag en LCHF kladdkaka som jag provat baka för första gången. Återkommer med vad jag tycker om den!

/Mama, tar på sig de stora händerna och försöker ta lite lyror i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar