onsdag 22 augusti 2012

Rummet klart! & comeback

Man kan prata diagnoser vilket verkar alltmer bli en form av folkhälsosjukdom.
Var och varannan tycks "drabbas" av ADHD. Likaså min man!!!!
Han kan inte sitta still eller göra lite under en längre stund. Nej, det smäller till sen är det klart utan att man hinner blinka :)
Men just i detta nu är jag väldigt glad över hans diagnos. För tapetseringen är redan KLAR!!! Rummet är klart. Det är golvet som ska läggas och det kommer att vara överstökat på fredag. Fantastiskt!

Sen till nåt än bättre!
Imorgon gör jag comeback på gymmet. Det ska bli grymt kul och det känns till och med lite pirrigt. Pirrigt kul!
Måtte det funka. Det som kan ställa till det är fogarna. Så det är bara att göra sitt bästa och lyssna på kroppen. Mer än så kan jag inte göra.

Imorgon ska L till dagis och jag ska passa på att försöka hinna uträtta lite smått och gott. Framför allt så ska jag hämta ut paketet som ligger och väntar på mig. Jag hann inte detta idag då mannen fick rycket att göra klart hela rummet. Någon måste ju vara med barnen!

/Mama, spelar lite wordfeud


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar