lördag 18 augusti 2012

Ångest!!!

Plötsligt börjar det gå upp för mig att jag om bara nåt dygn kommer tvingas ur vår härliga babybubbla. Och jag VILL INTE DET!!!! Jag vill att familjen ska vara samlad lite till. Varje morgon, varje lunch och middag. Vill inte att någon ska fattas vid något tillfälle. Fy va blödig jag blir.

Självklart fattar jag att vi kommer hit förr eller senare men det gör lika ont för det.

Njuter nu av tonerna från Bo Kaspers som uppträder i Sommarkrysset. Åh, va jag tycker om honom. Har många minnen till hans musik.

Vi har grillat ikväll. Jag har bakat min mans favoritkaka. En ny film ligger och väntar på oss. Lite melon, kesella och kaffe blir det för mig.

Nu ska vi ta tillvara på de sista timmarna på den här lördagen.

/Mama, har en sovande Lillebror i famnen...endast 8v och 5 dagar gammal <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar