onsdag 1 augusti 2012

Kvällskolik???

Finns det något som heter kvällskolik? I så fall tror jag Lillebror har det *suck*

Stackars lilla fina prins startar samma tid varje kväll sen skriks det i 2h - otröstligt. Det är så otroligt hjärtskärande. Åh, vad jag önskar jag kunde ta över det onda i magen så han slapp. Men förhoppningsvis så är den här perioden inte så lång. Men varar den någon vecka så räcker det och blir över flera gånger om enligt mitt tycke. Det är fruktansvärda minuter att genomlida.

Men nu sover båda stjärnorna - i samma rum och jag hoppas det blir så resten av natten :)

Imorgon tror jag det blir ett par nya Converse. Vi får se vad plånboken säger.

/Mamaträning, hoppas hon ska hitta en bunt sedlar som hon glömt bort i nåt skrymsle :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar