måndag 13 augusti 2012

Mitt i natten...

...och kan inte sova.

Klockan visar 03.46. Lillkillen har fått sitt nattmål. Nä, just det...han tycks inte alls gå med på att skippa käket nattetid. Hoppas verkligen han snart kommer att överväga sovandet framför ätandet.

Ligger och tänker på att jag aldrig sovit en hel natt någon gång - någonsin. Jag är väldigt lättväckt och vet med mig att jag iaf vaknar en gång varje natt - till vaket tillstånd. Tvingas sen börja om insomningsprocessen.

Undrar hur det skulle kännas att lägga sig på kvällen och vakna på morgonen. Istället för, som jag, lägga sig på kvällen och vakna på natten.

Word!

Blir trött på mig själv av onödig tankeverksamhet. Bra, då kanske jag kan somna om nu då. Ett par timmar till och lilleman är på G för att få sig en slurk vid 6 snåret igen.

Konstigt att den där enformiga mjölken kan vara så fantastisk så den är värd ett uppvaknande varje natt <3

/Mama, ber om ursäkt för ointressant inlägg men JAG blev trött iaf vilket var poängen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar