onsdag 22 augusti 2012

Besiktad

Då är jag besiktad och klar och passerade "gå" utan dom av slakt! :)

Livet leker i vissa skeenden. Detta var ett sådant. Ni vet när lättnaden är så stor och överväldigande att det känns som om man vunnit högsta vinsten.

Det är bara att köra igång träningen med vissa restriktioner. Restriktioner som knappt räknas då de inte är i närheten av vad jag föreställt mig :)

En spontan kvällspromenad med en kollega och UTAN barn blev det igår kväll. Vilken lyx! Inga vagnar utan bara sig själv att hålla reda på. Nog så ansträngande det!

Idag har vi mycket att stå i. Jag har "egentid" på morgonen. Efter lunch blir det ett besök till banken. All tid däremellan kommer att gå till TAPETSERING!!! Så går allt enligt plan så blir rummet klart idag.

Nu ligger jag i sängen med en knorrande bebis intill mig. Andra natten i rad som han sover 21-06. Underbart! Måtte det fortsätta så här.

Nu - kaffe!

/Mama, har det där pirret i magen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar