fredag 10 augusti 2012

Nytankad & NyKesellad

Idag har jag träffat en mycket omtänksam, klok och enormt kunnig människa. En person som inspirerade mig ut i fingerspetsarna. Hon, kvinnan, tankade mig full av energi, nya tankemönster och fräscha idéer! Kändes 10kg lättare när vi skildes åt. Åh, vad jag älskar att möta sådana här människor. Människor som ger mer än vad de tar, som inspirerar och som bara har positiva energier runt sig. Jag är så tacksam.

Ny-kesellad tror jag däremot inte det finns något som heter :) men jag är så less på att hitta på rubriker...och kass på det är jag också.
Men, jag har helt snöat in på nya kesella citrus. Så galet god! Gjorde ju en mega-fruktsallad till handbollen började. En klick kesella till det och njutningen är ett faktum.
Prova får ni se!

Nu sussar både man och barn i min närhet...

/Mama, kryper in i famnen hos mannen sin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar