fredag 10 augusti 2012

På hemmaplan, hämtat paket & jagar vagn

Då har vi anlänt till vårt hus efter en lång semester. Det känns ganska gott att vara hemma men det känns tungt innan all packning blivit uppackad.

Barnens fina kläder kom med posten idag också. Ni vet Molo, Kik Kid osv osv...
Kanon fina kläder var det och jag känner mig väldigt nöjd.

Nu har vi ätit en enklare middag och jag har gjort en gigantisk fruktsallad som vi ska smaska i oss till handbollen snart.

Vi har också beslutat att det får bli en syskonvagn i höst i alla fall. Eller jag BEGÄR det :) Vill kunna PW:a med eller utan barn. Och inte känna att mannens jobb styr. Så, så får det bli. Bara att ge sig in i djungeln och börja leta. Min man skämtar och säger att vi nog måste bygga ett barnvagnsgarage om vi ska ha en vagn TILL!!! Visst gärna för mig. Bara att börja bygga!

Nu laddar vi vidare inför handbollen .

/Mama, håller på talesättet "borta bra men hemma bäst"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar