tisdag 7 augusti 2012

Semestern fortsätter...långpromenad & nätshopping!

Vi "har gjort" västkusten den sista tiden. Nästan två veckor blev det.
Bad, sol, regn, Barnens Zoo Gbg, Ullared, middagar med vänner, årlig traditionell fotboll med bästa kompisgänget, kära återseenden, x-antal restaurangbesök, NYA planer och idéer för framtiden osv osv...

Vi har haft det jätteskönt men det är också gott att komma hem.

Idag började vi med en lång frukost för att sen ta oss ut på en långpromenad med barnen. Vi slutade på 1,5mil. Känns bra!

Sen fick jag även lite nätshopping gjort. Har fyndat mina favvomärken till barnen; Kik Kid, Molo och Nova Star - allt på REA! Så jag känner mig nöjd.

Vi  håller på att planera och inhandla allt till dagisstarten. Det känns så gott att många fynd för TRÅKIGA pengar gjordes på Ullared. Fodrat regnställ, skidbyxor osv osv... Det är himla tråkiga pengar annars. Men känns ok att spendera dem om det är billigt :)

Nu väntar OS-häng och kli på fötterna av mannen min <3

/Mama, ska nog trycka lite popcorn också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar