måndag 13 augusti 2012

Premiärpromenad, tapet-let & Mulberry

Då var vagnen invigd och tänk att den gick som på räls! :)) Den kommer bli kanon för mig att köra runt barnen i när mannen börjar jobba!

Självaste turen gick mot tapetaffären där vi bestämde oss för tapeter till det andra sovrummet vi nu håller på att renovera. Tänk va fint det kommer att bli när det är klart!

Sen till det mest fantastiska som hänt idag. Med bästaste och finaste vänners hjälp har jag nu beställt en Mulberry väska!!!!!! Im a happy Mama!!! Skriv upp att jag tänker lägga ut bilder på skönheten när hon kommer. Ja, det är en hon :)

Tyvärr behöver jag lite materiell kärlek i mitt liv just nu. Jag mår för tillfället bra av det!

/Mama, firar med att krypa upp i soffan tillsammans med mannen, en hyrfilm och mörk choklad. Idag syndas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar