torsdag 23 augusti 2012

Träning & tapetletande

DÅÅÅ är jag tillbaka på gymmet!
Har gjort mitt första gruppträningspass på....33 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 33!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En helt galet sjuk siffra när jag ser den så här. Men så länge sedan är det i alla fall.
Kanske inte STEP var det optimala passet att börja med men det är så jäkla kul. Och finaste T som leder passet gör det än mer skoj! Hon är en pärla hon!!!

Nu ska det bli väldigt intressant att se hur natten kommer att bli. Om jag överhuvudtaget kommer att kunna vända på mig utan att "gå sönder". Det är imorgon jag får veta var min kropp befinner sig i "återhämtningsprocessen" (långt ord) - jag hatar särskrivning. Sätter nog ihop det mesta ;)

Nu har jag i alla fall krupit ner i sängen. Nyduschad och med en sussande liten bebis i sin spjälsäng intill mig. Det är så man spricker av lycka.

Jag ska nu börja leta tapeter till vårt sovrum! Och det riktigt kliar i fingrarna. Ska surfa vidare och ge mig in i världar av tapeter nu.

/Mama, fick nyligen ett sms om att det kommer ett paket till mig med posten imorgon. Jag ÄLSKAR paket!!! Undrar vad det kan vara i detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar