lördag 26 mars 2011

Härliga dag!

Jag tog gårdagen "off". Inlägget får tala för sig själv.

Idag har vi haft en riktigt glidar dag. Två långpromenader och en del promenerande på stan. Hysteriskt dock. Löning är helt hopplöst. Folk kryper fram ur sina iden med de brinnande spenderarbyxorna på. Det rivs, slits och rycks bland klädesplaggen - gärna REA ställningen. Jag blir så TRÖTT! Nästa helg är det dött igen för då är pengarna redan slut. Själv handlar jag sällan en löningshelg. Har inte tålamod till sånt. Inte ens mat handlar jag. Usch!

Däremot har jag själv en del inköp som ska göras inom kort. Och det ser jag verkligen fram emot. Bland annat skor och nya hudvårdsprodukter!
Lite kläder kommer under nästa vecka också som jag nätshoppat. Sen är jag redo att möta våren och vårsolen.

Nu tycker jag att ni som inte bestämt någon efterrätt för ikväll ska prova detta!

Avocadoglass

1 mogen avocado
1 dl kokosmjölk (den hårdare och krämiga delen som sitter som ett lock ovanför kokosvattnet)
1/2 dl proteinpulver, vanilj
Saft från 1/2 citron (kör den i micron i 15 sek. det blir mycket mer juice då)
2 msk agave el. sukrin

Mixa allt till en len massa och ställ i frysen 30 minuter.

Njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar