tisdag 22 mars 2011

Underbara +grader!

Hur härligt är inte vädret idag! Varmt i luften. VÅR i luften. Vi vågade oss ut en sväng idag. Liten behöver lite miljöombyte.
Ikväll ska jag nog försöka mig iväg på Zumba. Längtar som 17! Egentligen är det ett hårt pass innan (det som tar nästintill livet av en) men jag vågar mig nog inte på det ännu.
Det är viktigt att skynda långsamt när man varit sjuk. Annars är oddsen att man blir dålig igen väldigt stora.

Förövrigt har jag dragit igång en grej idag. En STOR grej. Går det enligt planerna så kommer jag självklart att berätta. Men ännu är det hemligt med stort H. En ledtråd är att jag tagit tag i en sak jag länge tänk på. Och efter ett samtal med rätt person i morse så var bollen i rullning. Jag fattar ärligt talat inte vad jag håller på med. Men det är coolt! ;)

Jaaa, eftersom jag är så hemlighetsfull idag så kan jag ju lika gärna fortsätta. Dagen rullar på med ytterligare hemliga händelser. Jag går på nålar och kan knappt sitta still. Men det får ju också bli en cliffhanger på den :) Anledningen till att jag inte kan säga mer har lite med gårdagens inlägg att göra - tyvärr. Vissa njuter av att stjälpa. Men nog om det.
Det är spännande i alla fall.

Nu blir det lite fisk till lunch. Sen möte med pappa gällade the big H ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar