tisdag 1 mars 2011

Kvälls bloggande

Oj, dagen har varit minst sagt hektiskt! Jag har fuskat med mina push och sit men tog igen det nu ikväll. Idag var det nämligen Power Challenge på schemat. Det är så otroligt jobbigt, otroligt krävande och så fantastiskt roligt! Cirkelträning för att vara exakt. Och ofta läggs det till boxning på slutet, vilket jag fullkomligt älskar. Hade jag varit yngre hade jag börjat med boxning. Men nu är man gammal och grå så då får man ta situationen där man befinner sig istället ;)
Det är i alla fall ett enormt jobbigt och tungt träningspass där jag garanterat kan säga att det inte är mycket tyg på kroppen som är torrt när man går därifrån. Det bokstavligen droppar svett om mig!
Efter passet stannade jag kvar och körde 1 timmas afrodans. Också jobbigt men mer en urladdning. Där kan man också bestämma precis hur jobbigt man vill att det ska vara. Det beror på en själv.

Så, summa summarum, 2 timmars träning och jag tänker INTE göra några push och sit nu, kan jag lova. Nä, jag ska droppa i säng.

Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar