fredag 25 mars 2011

Bland det STÖRSTA med våren!

De flesta älskar väl våren(?) Ljuset, plusgrader, knoppar, bar asfalt, krokus... Det är underbart! Men vet ni vad jag mest ser fram emot. Löpningen! Att kunna springa ute på bar mark är sååå himla härligt. Avkopplande, tid att tömma huvudet, andas frisk luft - det är fantastiskt! OCH för att inte tala om alla snygga träningskläder som kommer på våren. Ev. nyinköp av löparskor. Jaaa, listan kan bli lång.
Det betyder mycket för mig och jag har längtat så. Det finns ett litet hinder och det är att vi inte har någon löparvagn. Det gör att min man måste vara hemma för att jag ska kunna springa. Lite synd, faktiskt. När jag i alla fall är hemma om dagarna så skulle det vara härligt att kunna ta Liten med sig. Men jag tror det är på gång...en löparvagn alltså. Vi får se.
Så länge får jag se mina löparrundor som "egentid".

Ikväll ska vi prova Avocadoglass. Återkommer med betyg innan jag ger ut något recept :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar