torsdag 31 mars 2011

Sömnlös = Eftertrött

Dålig uppdatering idag. Men det har varit fullt upp.
Jag trodde att när husaffären var klar och allt var skrivet så skulle jag äntligen kunna sova ordentligt om natten. Men så blev det absolut inte. Tvärrtom. Inatt vaknade jag 03:30 och låg vaken till efter 05:00. Helt omöjligt att sova. Jag hade 1000 tankar som snurrade i huvudet. Alltså, hur jobbigt är det inte när det blir så. Och det enda man försöker koncentrera sig på är att "jag MÅSTE sova nu". Sen visste jag att när jag väl somnade så skulle det inte dröja länge förrän Liten skulle vakna och vilja ha välling. Och mycket riktigt. Så blev det. Jag tyckte inte det var så farligt imorse. Det var värre nu när jag skulle iväg och träna.
Åååååhhh, vad det tog emot idag. Där hör ni...jag studsar inte iväg till gymmet med leende på läpparna varje dag - om ni inbillar er det. Nä, om ni visste vad jag släääpar och bråkar med mig själv många gånger innan jag kommer iväg. Dialogen låter ungefär som när Pippi Långstrump bråkar med sig själv om att gå och lägga sig.
Jag var nära att somna på sängen innan jag skulle iväg. Och det hade varit sååååå lätt att ligga kvar. Men jag masade mig iväg och körde först 1h core och sen 1h boxning. Alltså, det är ju så himla roligt med boxning va! Jag vet att jag tjatat om det förut med det är så himla roligt så det är värt att tjata om ;)

Nu har jag krupit ner under dubbla duntäcken och har lite go efter-träning-frossa :) Men den frossan är ett gott tecken på att kroppen är uppe i hög förbränning just nu. Och det får den GÄRNA vara....låt inte mig störa för all del :)

Så, här ligger jag nu, slö som en duracellkanin med dåliga batterier och slapp som  en gammal torsk i dåligt skick.

Men andra ord.
Dax att nanna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar