onsdag 23 mars 2011

Smått träningsvärk

Idag känns det att jag haft träningsuppehåll några dagar. Tänk vad fort man tappar när man blir sjuk. Känner mycket i rygg och skuldror. Träningsvärk att underbar värk. Nyttig värk. Det gilla vi.

Det har inte blivit mycket sömn inatt. Mycket som snurrar i lilla knoppen. Jag kom inte i säng förrän långt efter midnatt. Och karusellen forstätter idag :)
Min lilla skorpa ligger här och sover brevid mig och jag ska skynda iväg och göra mig i ordning innan hon vaknar.

Vi ska iväg på ett möte till idag. Sen träffa min mamma och ta en riktigt lång promenad i det härliga vårvädret. Ikväll blir det Pump och jag har lovat mig själv att lägga på lite extra vikt idag. Nu jäklar får man pressa sig och lägga i en högre växel om det ska bli någon Beach 2011.

Men först frukost. Idag blir det ägg, makrill och avocado. Och självklart kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar