onsdag 2 mars 2011

Uppe med tuppen

Är det någon vaken (av oss som inte jobbar utan som får vara hemma och gosa med våra barn när partnern smyger iväg till  jobbet) :)
Själv är jag väldigt morgonpigg så länge jag fått sova någorlunda under natten. Jag älskar att få vara vaken själv på morgon och pyssla lite med mitt innan familjen kommer upp och drar igång dagen. Nu är klockan 6:30 och jag har redan hunnit med att göra mina push och sit och lagt en foundation! Det ni!!!!

Nu sitter jag här och ska försöka hitta en bra sida där jag kan beställa Litens vårjacka ifrån. Har länge vetat vilken jacka som ska beställas med drar ut på det och vet inte varför. Nu har jag lite tid för mig själv så nu ska jag passa på.
Något som är farligt för mig är just NÄTSHOPPING! Så farligt att så lätt kunna klicka hem det man önskar. Snabbt, enkelt och smidigt!
Men hur vore livet om inget var farligt :)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar