tisdag 8 mars 2011

Huaaa...

...vilken pers jag varit med om här.
Först magsjuka sen influensa på det. Som om det inte räcker med att magen ska vända sig ut och in, man ska ha 39graders feber på det också. Nej, detta har jag inte tid med.
Idag tänkte jag mig vara duktig och begav min ut på en tur med vagnen. Men det skulle jag inte gjort. Mådde inte alls bra och väl hemma hade jag närmare 38grader igen *suck*....och jag som var feberfri på morgonen. Det är som det är. Som min man säger. Det är BARA vila som hjälper. JAG VET DET (när det gäller andra) det är värre när det kommer till mig själv.

Nu ska det ialla fall vilas bort. Värst är att jag inte kan träna zumba idag :*(( Det verkar liksom inte vara meningen att jag ska få prova detta. Tänker iaf smita iväg ikväll för att kika på när det andra dansar.

Dessutom har jag hunnit med en del nätshopping som plåster på såren. Det é la gött dé!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar