onsdag 16 mars 2011

Liten blir stor!

Idag har vi varit på förskolan och hälsat på. Den förskola som min "lilla bebis" ska börja på om inte allt för lång tid. Det är med skräckblandad glädje jag ställs inför det faktum att jag inte längre har någon bebis. Jag har en liten individ som mer än väl tagit sig en plats på denna jord. Som är mer beslutsam och självständig än jag själv är många gånger.
Det kändes jättebra. Personalen verkar kanon och Liten började leka med Duplo lego så fort skorna var avtagna :)

Efter vårt besök begav vi oss ut på tur för att inhandla en present till Litens bästis som har sin första födelsedag inom kort! Vi åkte sen hem till bästisen för lite fika och bus.

Under besöket fick vi ett mycket trevligt och spännande samtal. Kanske mer om det framöver ;)

Träningen idag är vilande. Jag har en hemsk träningsvärk och det måste tas på allvar. Det gör då mer skada än nytta att träna. Men imorgon blir det hårdkörning igen.

Dagen mat-tips är:
För dig som äter för stora portioner och tycker det är svårt att reducera. Servera måltiderna på en assiett! Kalas lätt!

Förresten, hur går det för er som provat äta krom mot sötsuget? Tycker ni det fungerar?

1 kommentar:

  1. har inte börjat med krom går ganska bra att hantera sötsuget tycker jag..
    idag har jag sprungit och gått(snabbt tempo) omvartannat i en halvtimme sen gymat :)
    men har insett att jag måste köpa mig ett par ordentliga skor.. får se hur lönen blir denna månad... : KRAM!!!!
    Tisfisa

    SvaraRadera