tisdag 29 mars 2011

En trött kropp var det här...

Som en säck potatis sitter jag nu i soffan. Ett sista soff-häng innan sängen sen väntar. Jag har tränat. Tränat med stort T. Jag är så TRÖTT i kroppen nu. Det känns verkligen när man tagit ut sig ordentligt. Då finns det inget mer att ta av. Då vet man att man gjort ett bra jobb. Idag blev det 2½h. Löpning - "militär" träning (cirkelträning) - och Zumba. Öj öj öj...

Nu har jag tryckt i mig proteiner och väntar på att kroppen ska bygga fina muskler ;) Eller i alla fall bränna fett - TACK! Ett par nävar osaltade nötter blev det också ikväll. Gött!

Imorgon är en stor och viktigt dag. Kanske en av de största (förutom när vi fick Liten så klart)
Så går allt enligt planerna så släpper jag bomben imorgon :)
Men tills dess... Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar