söndag 13 mars 2011

Skäms...

...för dålig uppdatering.
Men jag skyller på sjukdom. Alltså, vad skriver man i en träning- och mat blogg om man själv har MAGSJUKA!!! ;)
Motivationen är inte på topp, kan jag lova. Men jag ska nog komma på något. När jag var sjuk och inte kunde träna för det kan man alltid skiva om mat. Men får man sen magsjuka är inte intresset speciellt stort för att skriva om just - MAT!

Men nu jobbar jag mig tillbaka. Och jag är mer motiverad är tidigare. Har ju nämligen tappat några kilon efter magsjukan så det känns som en rättvis start på en ny vecka ;) Promenader har det dock blivit en hel del av. Så jag har inte bara "slöat". Men imorgon tar jag tag i träningen igen och ÄNTLIGEN...ÄNTLIGEN ska jag få prova på Zumba. Och denna gången ska väl inget gå fel. Nu kör vi!

Mat-veckan och lite knuff i rumpan kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar