måndag 22 augusti 2011

Återhämtat mig efter helgens bravader!

Nu är jag på benen efter en galet rolig helg med skruvade människor som inte har några som helst begränsningar!!! Med andra ord så hade jag SKITKUL! Sen går vi inte in mer på det ;)

Jag fick med mig en overall till Liten hem. Det känns så skönt att det är ordnat inför vintern. Nu behöver jag inte tänka mer på det!

Bild lånad från: Polarn&Pyret
Idag har det varit dagis igen. Går fortfarande som på räls. Imorgon ska jag bara lämna utan att själv stanna kvar. Det ska bli spännande. "Grannarna" ska göra detsamma så vi ska mötas upp för en fika medan våra små troll röjer själva på dagis.
I eftermiddag har de varit här och lekt (Grannarna alltså) Liten var trött och hade jämt göra att "passa" sin saker :)) Det var lagom till de skulle åka hem som de lekte på bra! Typiskt!

/Mamaträning, inser att hon har ett barn och inte en bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar