måndag 8 augusti 2011

Överraskningen!

Vi har överlevt en underbar helg! 1000 tack till alla inblandade.

Äntligen kan jag berätta vad jag hållit hemligt sedan i februari. Jag hade ordnat en överraskningsfest till min man där alla hans kompisar kom, från bardomsstaden som ligger ca 45mil bort, för att fira honom. Jag hade ordnat så vi fick låna mina föräldrars hus - så alla kunde sova kvar. Mina föräldrar tog med sig Liten ut på en mini-semester över helgen. Medan vi slog klackarna i taket i 2 dygn!!!!!! Underbart! Vi hade så himla roligt och jag lyckades verkligen överraska min man. Och det är inte det lättaste att göra. Men han har tackat mig åter och åter igen för detta och verkligen övertygat mig att bättre present kunde jag inte ha ordnat. Och jag hade inte anat annat heller. Han är såld! Jag är nöjd!

Men idag kan jag tala om att vi är trötta. Som döda sillar ligger vi slöa så fort vi fått tillfälle. Det är ett under att jag lyckades ta mig iväg på träningen idag. Men nu, så här efteråt, känns det jätteskönt. Det är dags för dusch. Sen soffläge igen ;)

Nu ska det tas tag i både kost och träning igen. Strama upp vardagen lite. Går inte att bjuda till alltför mycket. Man måste "hämta tillbaka" också. Ska bli skönt att hämta upp vardagen lite.

/Mamaträning, är en bakis-trött men överlycklig tröttis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar