måndag 29 augusti 2011

Sista utomhusträningen!

Nu kör vi!
Sista dagen för utomhusträningen innan vi har ett nytt fint gym att gå till istället. Gänget som tränat ihop fortsätter, förhoppningsvis, tillsammans i gymmets nya lokaler framöver. Men jag kommer ändå att sakna den här roliga konstellationen som varit under sommaren. Det känns fortfarande inte bra i benet men jag har hört en fågel viska att jag har dispens inför kvällens löpning ;) Det känns gott. För det är aldrig roligt att komma till en träning och behöva förklara varför man inte kan göra ditten och datten. Det är det värsta jag vet. När man är där kör man. Och det är det som gäller nu.

Och eftersom jag är tidsoptimist och alltid kommer in på plus/minus noll så kanske jag ska vara ute i god tid idag och därför gå och byta om nu. Jag ska prova det idag och se hur det känns att inte stressa. Tanken får mig stressad...men jag ska prova vara i tid ;)

/Mamaträning är glad i sitt träningsgäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar