tisdag 16 augusti 2011

Shopping var det, ja!

Och shopping blev det.
Jag spann lös ordentligt till Liten idag. Oh hej, va roligt det var!!! Det som fattas är en overall och vinterkängor men det får bli en senare fråga. Vi klarar oss länge på det som fick följa med hem idag. Vad beträffar overall så är ju jag så där sjukt kräsen och fastnar bara för dem i 12-1600,- klassen. Ja vet, ja vet...det är jätteonödiga pengar och bla bla bla...men det är som det är. Kommer jag inte på bättre tankar så kommer det bli en sån i alla fall, trots andras åsikter :)

Men det roligaste av allt var när jag kom hem idag. Jag hade köpt ett par Adidas skor till Liten. När skon väl satt på foten fanns det ingen återvändo. Vi fick helt enkelt inte av den utan gråt, skrik och uppgivenhet. Efter mycket lirkande och lurande smög vi av skorna och kunde byta blöja och ta på pyjamasen. Men det hela slutade med att de nu ligger bredvid Liten på huvudkudden.
Känns himla bra att de blev på populära. För jag velade och valde länge om jag överhuvudtaget skulle ta dem. Men ibland har man tur.
Med all säkerhet vet jag i alla fall vilka skor som kommer sitta på foten till dagis imorgon! :)

Väl hemma hann jag inte mer än in och släppa alla påsar i hallen. Byta om till träningskläder och kasta mig på cykeln till träningen. 18:28 klev jag in i träningslokalen. 18:30 börjar träningen! Jag hann! Lite stressigt men jag lovar att jag var uppvärmd och klar för att svettas genom hela Corepasset.

Nu har nyss mannen kommit hem från sin träning. Jag har inte ens hunnit komma in i duschen ännu så det börjar bli hög tid för det.

/Mamaträning, är så där förbaskat lycklig över sin lilla familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar