tisdag 30 augusti 2011

Familjen taikon har fått sig dojjor!

Jaha då har hela familjen blivit skodda! Liten hade fått skor sen innan men vem kan låta bli fodrade Tretorn med bra rabatter. Våra efterlängtade Bellio har också kommit och gjorde i vanlig ordning succé! Liten älskade även detta par från första stund.

Men nu till det roliga...MINA skor!!!! Adidas!!! Jag är väldigt nöjd sedan innan med dessa och fick nu tag på ett par till kanonpris. Ord.pris 1200.- nu nedsatta till 700.- men med medlemskort 500.-!!!!!!!!!!!! Passade min plånbok bra då jag räknat med att behöva punga ut 1200-1400.-
Min man fick sig en par bra Nike också. Men priset på hans skor är det ingen idé att jag skryter om för de var det minsann inga rabatter på.
"...många bäckar små".

Vaddå skofetich???


/Mamaträning, förstår sig inte på sin stora kärlek till skor och väskor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar