tisdag 23 augusti 2011

Långpromenad

Jag och Liten tog oss en långpromenad på 1mil på eftermiddagen. Tycker det är bra gjort att sitta stilla i en vagn så länge när man är 1½år! Jag är mycket nöjd :)

Idag har jag inhandlat strumpor till L för närmare 200.- Vad hände med skillnaden mellan vuxen och barn plagg? När slutade man med det? Blir så trött på alla priser. Var också ute och kikade på vinterkängor. Alltså skor i stl 22 är fasen dyrare än de skor jag köper till mig själv. Och då är det skor jag kan ha tills de ramlar sönder om jag så vill. Skor till barn håller max en termin innan de blir för små och det är dax för nya. Skandal.
Men det finns ju inte så mycket att göra än att bita i det sura.

Nu är det städat och undanplockat i vårt renoveringsobjekt till hus. Egentligen spelar det ingen roll vad jag gör eller inte gör - man ser knappt skillnad ändå :)

Men nu har jag gjort vad jag kan. Tränad, duschad och klar för att slöa framför TV:n. Mannen kom hem nu efter sin träning så nu har vi gjort vårt för idag!

/Mamaträning, är glad över att ha träningen som en gemensam hobby med sin man <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar