söndag 23 september 2012

Dagen söndag

En skön dag som lunkat på i behaglig takt.
Ett besök till föräldrarna över lunchen. Jag känner välbehag, lycka och tillfreds. Njuter varje sekund för plötsligt står jag sen här förvirrad, less och orkeslös. Men idag är en bra dag. Trots halvkassa och lite smått förkylda ännu.

Imorgon väntar förskolan för Liten. Jag och Lillebror har en egendag. Vi ska passa på att ta vår dagliga PW i samband med lämningen på morgonen. För sen är det fullt upp.
Vi ska hinna baka lite också. Främmande väntar mot kvällskvisten.

Tidsbokning hos frisören måste jag komma ihåg också. Utväxten är ingen lek ;)

Jaa ni, tråkig uppdatering. Kan fylla i med informationen att smulpajen blev över förväntan! Recept kommer för den intresserade!

/Mama, omringas av två små ljuvliga, sovande kungligheter. En prinsessa. Och en prins <3

1 kommentar:

  1. JAG är intresserad av alla dina recept vill ha alla!!!! / Tisa

    SvaraRadera