söndag 9 september 2012

Nya tag idag

Lillebror som annars sover hela nätterna ville ha mat 03:30. Aaaa!!!! Orkar inte!!!! Är  inte van att gå upp så här på nätterna längre nu när det gått så bra med sovandet. Man vänjer sig snabbt med det behagliga - att få sova hela nätter.

Idag försöker jag ta nya tag och bli som folk igen. Få se hur det går. Vi ska i alla fall på kalas. En PW måste jag få till då det inte blev någon igår.
Jag är medveten om att det kommer bli helvetesdagar fram till torsdag nu och det är väl det som ligger och gror. Det kommer att bli tufft men jag kommer att fixa det. Jag måste fixa det.

Här om dagen kom jag över en blogg som fick mig att tänka efter. Den skrämde mig samtidigt som det var vackert. Sorgligt. Tragiskt.
Jag tar det senare. Tycker den bloggen behöver all trafik den någonsin kan få.

/Mama, försöker sluta lipa nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar